Drie Limburgers in Picasso-wedstrijd
HJIM2017-03-09T13:07:36+01:00Stemmen op mijn inzending mag nog steeds via deze link: http://
Regelmatig wordt tegen me gezegd: ‘Jammer dat je niet in ‘Holland’, in Amsterdam, woont, want daar gebeurt het.’
Is dat zo? Vandaag in Dagblad De Limburger : ‘Drie Limburgers in Picasso-wedstrijd’. Daarmee beëindig ik mijn betoog.


























